Ma & Holnap életképei

Egy magazin kulisszatitkai, rendezvényei és a benne dolgozók hétköznapjai.

Friss topikok

  • Szúrófény: Eurónarkózis (idejében szóltam: 1994-ből Demokratában) Hat éve tart a bódítás: Európa majd mindent... (2015.01.30. 05:22) Rió +20 és a többiek
  • Szúrófény: A tabu elpusztíthatatlan? Az értelmező szótár szerint a tabu: 1. Valamely hely(zet),t... (2015.01.30. 05:18) Változz, Világ!
  • tundrazuzmo (törölt): Ha a járhatatlan út - elakadó jármű találkozását akarjuk megelőzni, akkor a mérleg egyik serpenyőj... (2013.03.16. 11:05) Hirtelen jött!
  • Anonymous1 (törölt): Tisztelt Németh Tamás! Pontosan az ilyen dilettáns emberek miatt alakul így a helyzet! Érzéketlen... (2013.01.19. 20:15) Szedd vagy ne szedd?
  • O.Ádám: Szomorú, hogy egy ilyen neves szaktekintély felkészületlenül fut neki a szakterületéhez tartozó té... (2012.12.06. 11:47) Betépett álmodozók

Bringával a természetben

2012.06.17. 17:17 zoldpatent

47 évesen mint a lap kommunikációs vezetője sokszor gondolok olyan őrültségnek tűnő dologra, amit egyébként jó 30 éve simán megcsináltam. Na de miért ne csinálnám meg most is? Mi akadályoz ebben meg? Túl gyerekes vagy már ilyet nem illik csinálni? Szóval fogtam magam és kimentem a környékemen lévő területekre e gyönyörű, meleg nyári napon és elhatároztam, hogy ma úgy fogok bringázni mint régen! Bringa van  (bár akkor lett volna ez a drótszamár) és tekerni sem felejtettem el, így aztán elindultam árkon bokron át. Megálltam a cseresznyefánál eszegetni...felmásztam rá és onnan! A csősz most nem jött! :-) Aztán hatalmas búzamezők tárultak elém és mindig szerettem volna átszelni egyet.......és megtettem!!

 

A végén találtam egy szeder fát ( vagy eperfa kinek mi tetszik) és arról is jól teletömtem a hasam! Jaj...viszont nem mostam meg....mi lesz most velem?? Egyáltalán semmi csak nagyon boldognak éreztem magam és végre azt csinálhattam amit annyira szerettem volna

Persze eszembe jutott az is mikor a barátommal Bad Traunstein hegyei között nyomtunk 40 km-t. Annyira gyönyörű helyeken jártunk ahol csak gyalog vagy bringával lehet közlekedni. Persze itt is úrrá lett rajtunk az őrület, hiszen az erdei utakon mint a kamaszok száguldoztunk lefelé. :-) A veszély nem érdekelte egyikünket sem. Pedig ő orvos és én is abból élek, hogy másnap dolgozni tudok. Hihetetlen helyeken jártunk hiszen itt Térkép.jpg

mindenhol hatalmas sziklákat látunk, amit benőtt az erdő! Még a falú "híres" szabadtéri szórakozóhelye is a sziklák felhasználásával készült. Maga a színpad és az összes kiszolgáló helyiség a sziklák felhasználásával épült. Koncerteknek, sörfesztiválnak ad helyet.szinpad.jpg948 méter magasból készült ez a kép, hiszen ez a szikla amin álltam ennyire volt a tengerszint felett. A falú is ennek megfelelően nagyon kellemes helyen, terül el. Kristálytiszta a levegője és van egy wellness szállodája ahol a nyugdíjasok szívesen kúráltatják apróbb bajaikat. Találkoztam egy 89 éves bácsival aki arra panaszkodott, hogy már fáj a térde......és nem tud 3 szettet végig játszani TENISZBEN!!! :-)))))a város 2.jpg

Szóval szép ez a mi Világunk, csak a szépségeit követlen közelről kell átéreznünk, mert ha folyton az autónk ablakából nézünk ki és a tv vagy a net által kinyílt ablakot szemléljük, akkor nem érezzük az illatokat, nem látjuk az apró csodákat és elfelejtjük mind azt amit a gyermeki énünk igazán szeretne!a szálló.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://maesholnap.blog.hu/api/trackback/id/tr274594148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása